اللهم ارزقنا توفیق الطاعة...

به امید نقش آفرینی زیبا در عرصه ی زندگی و جهادی زیبا در جبهه ی خانه ... یا علی

اللهم ارزقنا توفیق الطاعة...

به امید نقش آفرینی زیبا در عرصه ی زندگی و جهادی زیبا در جبهه ی خانه ... یا علی

اللهم ارزقنا توفیق الطاعة...


اینجا را بنا کردم تا بیابم راه اقتدا بر بانوی بانوان را ان شاالله

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۳ کمک2
  • ۲۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۲ کمک

برنامه ریزی.

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۰۲ ب.ظ

این ترم به امید خدا تعداد واحدهایی که برداشتم خیلی کمه و در کنار درس ها میتونم کلییییییییییییییییی برنامه برا خودم بچینم.

اما از همین الان میدونم بازم مثل همیشه برنامه ای منظم میچینم و خیییییییییییلی غیر منظم بهش عمل میکنم.

نمیدونم من تنهام در این مسیر برنامه نوشتن و عمل نکردن یا دوستان هم دردی هم دارم!

نمیدونم باید از کجا شروع کنم برای چیدن برنامه.

این روزها بی رویه غذا میخورم و وزنم به صورت نجومی داره بالا میره و همسری هم مدام غر میزنه که چاق شدی.

یه سری درس عقب افتاده از ترم های پیش دارم که باید مطالعه شون کنم.

مهم تر از همه برایمطالعه درباره ی بارداری باید برنامه ریزی داشته باشم.

رسیدگی به کارهای خونه و خونه تکونی عید هم هست.

یه سری مهمونی هم باید بدم.

اوه اوه مکالمه زبان هم باید کار کنم.

هیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی............... از کجا شروع کنم؟!!!!





۹۴/۱۱/۱۶ موافقین ۳ مخالفین ۰
...

نظرات  (۸)

من یه عااااالمه نوشته بودم پرید:((((

پاسخ:
ای بابا
برو استراحت کن دوباره بیا بنویس!
من هم با شما در قضیه برنامه ریزی زیبا و منظم و عمل کردن نازیبا و نامنظم هم درد هستم!
ولی میشه با تلاتش بیشتر به سمت موفقیت پیش بریش.
ان شاءالله موفق باشی.
پاسخ:
ممنون.
شما هم ان شاالله
به نظرم تو یه جدول کارهایی که هرروز باید انجام بدی را بنویس و جلوی هر کدوم بعد انجامش یه تیک بزن،یا یه برچسب خوشگل بچسبون

آخر شب با دیدن تعداد زیادی کار انجام شده،به خودت یه جایزه بده،مثلا یه تکه لواشک
فکر کنم سیستم تشویق برای ذهن خوشایند تر باشد تا سیستم تنبیه
فردا که تعداد تیک ها بیشتر شد،جایزه بزرگتری به خودت بده
ان شاءالله که موفق باشی
پاسخ:
ممنون.
اتفاقا تو یه فکری نظیر پیشنهاد شما بودم.
.
.
.
از کجا متوجه شدی لواشکی ام؟!!!!خخخخخخخخخخخ
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۰ شِمِلـ ــیا
اگه قدت بلند یا نسبتا بلند باشه خوبه که خوااااهر :))
پاسخ:
قدم متوسطه
شوهریه دیگه!
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۶ طلبه آینده
سلام خواهر عزیزم 
به نظرم این پیشنهاد خوبی باشه 
چند تا از این کاغذای رنگی به در کمد یا آشپزخونه بچسبونین روش بنویسید که چه کارایی باید بکنید یه جایی که جلو چشمتون باشه هر دفعه که بهشون نگاه میکنید براتون یادآوری میشه که کارایی برای انجام دادن دارید 
من این کارو کردم به نظرم خوبه
پاسخ:
سلام آجی.
ممنون
اتفاقا خیلی پیشنهاد خوبیه به غیر از اینکه عذاب وجدان میگیرم با دیدنشون ان شاالله که تاثیر گذار باشه!
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۳۶ شِمِلـ ــیا
من هزار بار برنامه ریزی کردم ولی ... :|
امیدوارم این برنامه ریزی اخریه جواب بده

خداروشکر هرچققققدددرررر بخورم چاق نمیشم
وزنم ثابته :دی
پاسخ:
ای بابا........ شما هم؟

شکر خدا ان شاالله در سلامتی کامل همیشه اینجوری بمونید و از غذاهای لذیذ لذت ببری.
ما شوهریمون آخه خیلی حساسه واگر نه من 63 کیلو ام....... زیاده؟؟؟؟؟؟
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۲ رفاقت به سبک شهید
وقتی پستت رو خوندم فقط خندیدم اخه مثل منی ! منم این چند سال همین کارو میکردم! ولی هیچ وقت ادم نشدم :(( دیگه همینطور  چند روز پیش با کمک خدا فارغ التحصیل شدم :)
پاسخ:
مبارک باشه.
چقدر دوست درد مشترکی.
حالا چه کنیم بانو؟
آخه احساس میکنم نیرو و زمانم داره دور ریخته میشه و این کفر نعمته !
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۰۷ نرگـ ــس ...
منم مثل شومام

همیشه برنامه ریزی میکنم.. ولی عمل نمیکنم

حالا خوبه درسام بد نیس.. ولی به هرکی میگم درس نمیخونم میگن الکی میگی

ولی من دوس دارم تلاشم بیشتر باشه.. نتیجه برام مهم نیس

منم باید مکالمه کار کنم.. باید مطالعه هم داشته باشم..

باید به درسای حوزه هم برسم.. ولی نمیدونم چطوری..

ان شا الله موفق باشین

خخخخ.. میگن وقتی میخوای درد و دل کنی.. اول بگو میدونم تو مشکلت بزرگتر از مشکل منه..

ولی دو دقیقه ساکت شد من بگم بعد تو شروع کن

الان شد قضیه من و شوما.. وقتی خوندم متنو انگار نمک پاشیدن رو زخمم..

:)

التماس دعای فرج
پاسخ:
ای خواهررررررررررررررررررررررررررر یعنی دلم خونه!
نمیدونم باید چه کنیم
یه استادی داریم میگن برای خودتون تنبیه بذارید. که اگه مثلا این کارو انجام ندادی فردا روزه بگیر یا مثلا فلان چیزو که دوس داشتی نخر.
اما جواب نمیده . فک کن آدم خودشو تنبیه کنه.
کاش یکی بیاد یه پیشنهاد کاربردی بده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی