اللهم ارزقنا توفیق الطاعة...

به امید نقش آفرینی زیبا در عرصه ی زندگی و جهادی زیبا در جبهه ی خانه ... یا علی

اللهم ارزقنا توفیق الطاعة...

به امید نقش آفرینی زیبا در عرصه ی زندگی و جهادی زیبا در جبهه ی خانه ... یا علی

اللهم ارزقنا توفیق الطاعة...


اینجا را بنا کردم تا بیابم راه اقتدا بر بانوی بانوان را ان شاالله

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۳ کمک2
  • ۲۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۲ کمک

جشنواره فیلم فجر

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ب.ظ

همسری ما عاشق فیلم دیدنه و بنده متنفرم .... مگر فیلم هایی که آدم هایی که قبولشون دارم معرفی کنن!

خب الانم که جشنواره است و به اسم انقلاب دارن بوووووووووووووووووووووووووق!

ما هم باید همراه همسری بریم که هیچ.... باید خودمونو خوشحالم نشون بدیم. هیییییییییی

امشب ابد و یک روزو دیدیم

خدا از سر تقصیرات همه ی عوامل بگذره

خدا ان شاالله از منم بگذره که رفتم و دیدم این چرندیات رو.

خدا صاحب و مولا و مقتدامونو زودتر برسونه.




اینم توشه ی راه مونه
انقدر ناراحتم که چیپس و پفک و تخمه نمیذارن تو سینما بخوریم!

۹۴/۱۱/۲۰ موافقین ۶ مخالفین ۰
...

نظرات  (۶)

سلام.
اشکالی نداره شما تهذیب نفس کن و همینجوری الکی ثواب بخر بخاطر همسرت(."
اگه دوست داشتی به منم سر بزن
به نظرم نبایست تفریحات نسبتا مباح را از اقایون گرفت وگرنه کارشون بیخ پیدا می کنه 😁
بلکه یه جا چیپس و پفک ممنوع باشه تا میوه ها و تنقلات سالم خورده بشه
پاسخ:
البتههههههههههههههههههههههههه !
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۴۲ مهدی ابوفاطمه
:)
پاسخ:
:))

من و همسرجان برعکس شماییم:)))

محمد رسول الله رو به زور داداشا بردمش:) اون انیمیشنم که یادم نیست اسمش در مورد مادر امام زمان بود رو هم رفتیم دیدیم!

من به شدت به فیلم دیدن و بعدم خوندن نقدای مختلفش و کلی حرف زدن در موردش علاقه دارم:)))))

پاسخ:
آخی طفلی همسرتون :))
آخه واقعا اکثر فیلم های سینمای امروز ما وقت تو سطل آشغال ریختنه.
چه میدونم هر کسی بالاخره نظری داره و محترمه.
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۹ رفاقت به سبک شهید
اهل فیلم نیستم ! اگه محکومم نکنید به افراطی بودن فقط عاشق فیلم های دفاع مقدس هستم ! یا مثلا فیلم هایی در مورد ائمه پیامبران
همین کیمیا رو هم چون خانواده دور هم هستیم نگاه میکنم
در کل عشق من فقط کتاب خوندن :)
فقط بزارن من بشینم کتاب بخونم غرق میشم نمیفهمم دنیا چیه اصلا :))
پاسخ:
نه محکوم نشدید.
اتفاقا کتاب خیییییییییییییلی خوبه . برا ما هم دعا کنید اهلش بشیم
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۵ شِمِلـ ــیا
منم علاقه چندانی به فیلم ندارم
بح بح  بح بح نوش جان
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی